16 augusti 2011, Gekås ULLARED!!


hejsan :)

som rubriken lyder har jag spenderat hela dagen på 
Åkte 05.30 med Bussåke imorse tillsammans med Mamma och Hugo, och efter typ fyra timmars halvsovande var vi på plats :) Precis som alla tidigare gånger jag varit där hade vi tur och slapp köa in (y)
Jag har shoppat en hel del, men det mesta är inte till mig själv utan till kompisar och till vår Pay and Jump :)
Men de sakerna som jag har köpt till mig själv är jag jättenöjd med :D
Haha, Hugo tyckte väl att ajälva shoppingen var sådär, men hans lycka var gjord när han fick syn på ingen mindre än Ola-Conny som stod och packade upp varor. Hugo är typ TV-programmet Ullareds största fan, så han gick fram till Ola-Conny och bad om en autograf, vilket han fick :) Haha, lite roligt tycker jag!
Vid fyra gick bussen hemåt igen och här hemma i stan åt vi McDonalds innan det var dags att åka hem och packa upp :) Har sorterat allt till alla i olika kassar och sådär, så det följer med upp till stallet imorrn.

På tal om imorgon så har jag en hel del inplanerat :) Först ska jag upp till stallet på morgonen och vara skrivare åt Maria när hon dömer ridlägerbarnens dressyrprogram. Sen ska jag hem och äta lunch innan Mormor kommer på födelsedagsfika :)
På eftermiddagen sen blir det stall igen och borsta min prinsessa fin innan första dagen på vår kvällskurs börjar! Ska bli sååå sjukt kul verkligen, och jag längtar sönder till att få rida Pepsi ordentligt igen :D sen de kom tillbaka från betet har vi bara ridit ut tillsammans, och inte ens galopperat än. Så det blir spännande, men jag gissar på att hon kommer vara rätt stel i sidorna fast pigg och gärna krypa bakom. Sånt som märks ;)

Kram H

Mina egna inköp, eller ja en del har mamma och pappa betalat, och jackan och skorna är en del av min födelsedagspresent från mamma :)




- Svarta jodpurhs
- Vita benlindor i fleece
- Putshandske i fårskinn
- Tävlingsregntäcke från Jacson (för övrigt lätt dagens fynd! 49,95 kr!!)
-  Brun jättemysig och tjock stallvinterjacka
- Grönrandig stallfleece
- Underkläder
- Kollegieblock
- Ljusgrönt allroundschabrak
- Dressyrträns med remontgrimma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: