14 augusti 2011, Ingen vanlig dag, utan från och med 00:41 idag är jag 17 år!!


hejsvejs :D

i fredags hade jag en TOPPENkväll med världens bästa bästisar ♥ Verkligen ett party i Hillevi-stil :D Vi åt hamburgare och Pomme, Marängsviss, massa godis och chips och så tittade vi på tre filmer med alldeles för snygga skådisar ochvar ute en sväng. Supermysigt hade vi, och TACK för att ni är BÄST!! Massa supersnygga muppbilder kommer...
Som grädde på moset hade de köpt perfekta presenter som jag aldrig kunnat ana att jag skulle få! hihi, men vad det var är hemligt tills inlägget om alla mina presenter kommer ;)
En kort skönhetssömn hann vi med innan jag vid åtta på morgonen igår skulle ut till Poppe :) Där var det väldans fint väder och det stod en mysig uteritt på schemat. Vid elva kom Pappa och hämtade mig och så åkte jag hem och tog en snabbdusch innan vi skulle till farmor och farfar och äta lunch. Därifrån åkte vi sen till Strängnäs på brölloppsfest då min enda faster (observera att jag har 5 farbröder! :P) har gått och gift sig! :) Hemskt fina var dom och det var trevligt!
Vi sov över på ett hotell precis bredvid festlokalen och det var där jag blev morgonfirad av Pappa, Hugo och lite släkt :) MASSOR asfina presenter fick jag, och på det en god frukost för att sedan åka mot farmor och farfar igen och äta lunch och födelsedagskladdkaka :)
Sen styrde pappa bilen hem till Norrköping och mot stallet :D där fick min finaste en mysborstning, friserad man och lite linementmassage :) hon var faktiskt jättefin i ryggen idag :D 
Vid fem kom pappa och hämtade mig och så tog vi en födelsedagsfika på bästa Lindahls i Hageby :) sen var det dags att åka hem och packa för att senare flytta över till mamma.
Så här har vi ätit jättegod middag och tårta, och så har jag fått ännu flera megafina presenter! :D

Som sagt så kommer det snart ett inlägg med alla fina paket jag fått, men jag kan inte låta bli att avslöja att jag faktiskt fått en systemkamera :D :D så efterlängtad var min lilla bebis ska jag säga ;) hihi, den är verkligen så himla grymt rolig att fota med!! 

Kram H

Här är lite random bilder från när jag provat systemen lite under dagen :D ser verkligen fram emot att få fota lite ridning och hästar!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: