people think it must be fun to be smart, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world

hejsan :)

nu måste jag snart gå och lägga mig men ett litet kort inlägg hinns nog med iaf. dan började klockan åtta med att åka upp till stallet, mocka och va räknare med amanda i lektionsklasserna :) sen så vare och rida två klasser själv oxå. vet inte riktigt hur jag ska säga att det gick. ibland bara segar hon ihop och sen ibland så bara går hon där :) men hon är iaf dutti! det känns verkligen att det hänger på mig nu, att det är jag som måste börja rida. hon kan det vet jag. och jag kan egentligen, men det funkar inte på tävling. det är ju lite synd, men vi förbättra oss iaf lite och det stod på protokollet att vi var på rätt väg och att hon stundtals var väldigt fin :D stod även på det andra att om jag bara driver fram till bettet så blir det riktigt bra :) så ao. det låter ju ganska lovande iaf. tror vi fick 57,59 % i första och 55,?? % i andra så speciellt dåligt var det väl inte ;)

nästa helg äre hoppning :D jag är ganska mycket pepp och dessutom så kmr denhär veckan bli kanoners tror jag :) skola bara måndag till onsdag och inga inlämmningar, läxor elr prov!! elr jo ett nationellt i engelska men det kan man ju ändå inte träna på (y
på torsdag sen ska jag och mamma till söderköping och gå på spa :)  och på fredag ska jag och johanna hoppträna för cissi :)

nu måste jag ta och brusha mina tänder.

pussarna och kramarna ♥



i mina ögon är du alltid finast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: