never take life seriously. nobody gets out alive anyway.

hejhej.

nu hinns det bara med ett superkort och framförallt snabbt inlägg för jag måste ta och gå och lägga mig snart om jag ska orka hela lååånga tråååkiga skoldan imorrn. det är ju fredag, men ändå så vill jag inte. hmm...kan bero på att vi har fotboll, spanska, matteprov, engelska och konsthistoria -.- säger bara SNARK

iaf. dan har vart bra. först lite spanska. ok för en gångs skull. sen vare då dgs för det omtalade spexfotot. massa bilder finns på klassbloggen och nån dag ska jag orka lägga upp nåra här, men som sagt hinns det inte med nu! på eftermiddan sen så vare en halvtimmas matte :)

efter det så drog jag en stund till stallet och sen hem. åt lite och tog sen bussen in och gick på afron med amanda och johanna :D den var riktigt kul och timmen gick typ superfort. passet passar nog mig perfekt. släppa loss och shakea lite samtidigt som det är riktigt bra träning ju :) ett plus för min del är ju även att "styrkan" är lite inbyggd i passet så jag slipper dom där dumma armhävingarna (y

efter träningen sen så vare pizza, muums <3

och ao nu sitter jag här. har som sagt lagt ut massa bilder på bloggen och nu ska jag ta och gå och lägga mig.

pussssss ♥



okej, en bild hanns med då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: