I’d rather know what you’re thinking, even if what you’re thinking is insane.

hejsansvejsan.

idag ska jag inte tjata om hur dålig jag är på bloggandet. Det är väl bara att acceptera att det är så helt enkelt :) dan har väl vart rätt okej. ingen höjdare direkt. först engelska med min älsklingslärare. Inte kul att få tbx proven. Typ VG på grammatiken som var prepositioner (jag hatar vääärkligen prepositioner!). Sen fick jag mvg- på sammanfattningen, trots typ inga fel men aja. den var väl för lång antar jag -.- hoppas att nationella går bra bara så att jag får behålla mitt mvg. fick testa på en "svårare" läsförståelse från nationella och den var rätt easy, så det fixar sig väl ;)
sen vare ingen idrott för mig och jossan efter som jag har smittat henne med halsont :) planera vår idrottslektion istället som nog kan bli rätt bra! sen vare allt ett tag då jag jobba lite med SO.
sen vare superboring spanska med muntlig övning. typ det värsta som finns med andra ord.
avslutade sen skoldan med en slapplektion. fyllde i lite namn på skoltröjtrycket och jag och jossan hade en diskussion med Titzi. hatar när vuxna vet att man har rätt men dom vill liksom inte ekänna att en elev kan ha mer rätt än dom. illa!

iaf. sen vare lite stall en stund och nu sitter jag här. ska precis käka lite :) hade hoppats på pizza men planerna var ändrade så det blir inte förrens imorrn :( menmen. den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :)

i helgen blire najs. bara jag och pappa hemma (y) ska på bio, alice in wooonderland 3D :) den verkar bra! johnny depp lixom (a

amen det var nog det mesta. elr förresten imorrn ska jag på afro för första gången :D spännande...
och sen har vi spexfoto imorrn oxå :) har tema länder/städer och vi ska typ va "ganguros"!? typ som dom på bilden till höger. själv röstade man dårå på bönder (från landet ;) men naepp. det blir väl bra.

kramen och pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: