I like long walks, especially when they are taken by people who annoy me :)

hejhej!

veckan hittils har vart rätt så, elr egentligen väldigt, slapp :) igår var jag och Emma på danspasset :o Asså det var sjukt svårt att hänga med men jag tror att det kan bli jättebäst när/om man kmr in i det :) ska nog iaf gå nån mer gång, fast det lär dröja efresom vi ska spela skol-dm nästa onsdag och sen äre ju fjällen som gäller.

iaf. idag har dan varit vanlig. boxning på jympan som var ganska grymt oseriös och sluta sen klockan ett (y stallet på eftermiddan och borsta lite på mina sötisar. vid fem hem och äta och sen sätta sig här dårå. om en halvtimme elr så tänkte jag watcha halv åtta hos mig och maybe some sveriges värsta bilförare!

idag har jag verkigen idébrist. skönt va!? jag vet inte vad jag mer ska skriva så nu får det vara slut!

un abrazo y dos besos en tus mejillas :)



Min trollunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: