Why do all good things come to an end?

nu är lovet slut om cirkus tio och en halv timme!! inte bra. man blir deppig bara av tanken
på att börja skolan imorrn. menmen. vad har man för val egentligen?! svar: inget som helst.

aja. lovet har vart great :D jul med släkten och ett härlit nyår med ni-vet-vilka är väl egentligen
det "största" som har hänt. en sista fotbollscup också. känns lite tråkigt men samtidigt rätt skönt.

på tal om träning o sånt så har jag faktiskt tre nyårslöften;

♦ börja träna på friskis och gymma lite mera med mamma på nautilus för jag  ska bli vältränad,
   det ska ni allt få se ;)

♦ äta mera frukter och ännu mera sallad. minst tre frukter om dan och ett räjält lass sallad. 
  det är faktiskt gott!

♦ försöka sluta småäta. eller iaf trappa ner påt ;)
  (absolut svårast att hålla!!) 


så wish me luck med mina nyårslöften nurå (a


krammmmmmmmm.





≠ now I'm feeling more and more frustrated
   and I'm getting all kind of impatient
   but I guess it's gonna happen when it's supposed to happen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sen skaru börja äta fullkorn oxå.



och sluta äta donken varje vecka.



good luck.

2010-01-09 @ 18:22:06
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna :)

nae. fullkorn behöver jag nt ens försöka få i mej för det kmr ändå nt gå och donken kan jag nog nt klara mej utan.

dessutom så kan jag ju nt ha allt för många nyårslöften för då glömmer jag ju bort dom ;P

men tack :)<3

2010-01-09 @ 22:36:51
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: