varför finns det så många frågor och så få svar?

varför går tiden alltid så fort när man vill att den ska gå sakta!?
och varför går tiden så långsamt när man vill att den ska gå fort!?
en fråga som man alltid stöter på och som man aldrig lär få ett vettigt
svar på. jag gillar inte såna frågor. en annan fråga som jag aldrig lär få
svar på är; varför all snö måste komma på en gång. det har typ gått massa år
som det inte har kommit nån snö och så nu kommer allt. lite
puckat men det är ganska svårt att ändra på. aja. nog tjatat om frågor man
aldrig kan få svar på.

min uppdatering här är väl som vanlit inte på topp men nu ska jag sluta bry mig om den.
jag orkar/hinner inte helt enkelt.
igår vare öppet hus. inte kul alls men det vart lätt värt eftersom vi har varit lediga idag :) dan började med
att åka till vårdcentralen och ta min sista gardasil, skönt att va klar (a sen vare stall. det kunde ni inte gissa
va? inget speciellt hände väl direkt. sen blev det att gå hem med emma och amanda. hem till vadå? ingenting. bara min för tillfället bästa vän datorn. jag har nu fastnat här igen och jag har inte ens orkat laga mat till mig själv. klockan är åtta och jag börjar bli hungrig. pappa kmr nog om en halvtimme så då får han göra mat.
jag är inte bra på det ändå.

iaf. i helgen har jag Pepsi. det känns som det var sjukt länge sen nu så jag är supertaggad. jag har nog egentligen längtat efter denhär helgen ända sen förra fredagen bara för det. det är ganska sjukt. hur kan man egentligen tycka att det är så sjukt kul, mysigt, underbart och bara allmänt skönt? jag älskar min häst ♥

jag kan ju säga att jag också gjort mitt gymnasieval. NS på haga blire. det känns bra men... ao. ska jag
ara helt ärlig är jag väldigt nervös. tänk om man typ hamnar i sämsta klassen. en annan sak att vara orolig
för är nationella proven. svenskan verkar supersvår men ao. den dan den sorgen.

varför är det så sjukt kallt och varför kan inte sommaren komma nu? jag bara undrar. det vore asskönt för
jag längtar verkligen. summer in my heart (y

nehe. det här gick ju inte så bra. varför blir alltid inläggen längre än vad man vill att dom ska bli?
och varför kommer man alltid på i efterhand att det man just skrivit är grymt ointressant?
en sista fråga; hur kommer det sig att jag inte har gjort nån av de läxor jag planerat att göra?

kram och puss.


¥ framtiden väcker oroliga känslor
får mig att irra omkring i en tid
som inte ens existerar

när jag blir alltför vilsen
är det förflutna en trygghet
som jag kan hålla fast vid

i motvind
men som kan bli ett hinder
i medvind

jag kommer inte till min rätt
i något av dessa två tidevarv
och glömmer att det faktiskt finns
Ett tredje:

Nuet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: