varför har jag börjat bli så glad hela tiden!?

hejhej (:
ännu en glad tjej som skriver! dan har inte heller idag varit annat än perfekt, eller nästan iaf :) börja med att jag faktiskt inte behövde släpa mig själv upp ur sängen. jag var faktiskt lite pigg. sen så vare fotboll med bara match, skönt och rätt kul. som pricken över i:et så vann vårat lag oxå, inte för att jag bryr mig så mkt, plus att jag var typ sämst, men ändå ;)
sen så vare spanska som faktiskt har blivit roligare än den var förut. vet faktiskt inte varför men det är småsmå saker som man bara blir gald av och som liksom gör hela lektionen, sånt gillas! sen så va den sista skoldan innan lovet över och jag och jossantog en tripp, först hem och sedan förbi donken :D det var trevlans och mumsigt :) sen vare upp till stallet där eftermiddan var mysig, lite folk och gosiga hästar. fixa lite osen dressyrträna lite för Cissi. det asså, jag vet inte riktigt vad man ska säga, svårt att hitta ord. men det... ao. det var kul och man lär sig så grymt mkt. och i speciellet slutet är det bara så underbart härligt.
efter dressyrträningen aå vare o fixa lite till och sen hemmåt. äta tacos och svulla, en vanlig fredagkväll med andra ord :) allt har helt enkelt varit precis som jag vill att det ska vara, förutom en sak; jag han knappt gosa nåt med miniplutt<3 men det ska hinnas med imorrn och om inte så typ hela veckan framöver. hade ju nästan glömt att jag har ett supernajs lov som ligger och väntar. härligt!

kan ta en liten, liten uppdate också eftersom det var längesen nu. i måndags så vare nog inget speciellt, träna på kvällen annars inget. sen på tisdan hände nog inte heller mkt, bara det vanliga såsom stall och skolan. elr jo jag var och träffa mammas jobbarkompis häst som jag ska få "provrida" nästa helg :D
i onsdags så vare och gå hem tsm med jossan. va hemma hos mig an stund, planera en träning som ska genomföras på  torsdag på friskis :) heja oss! sen så bar det av, men bara för min del denna gången, till steppen. rätt kul.
dan efter det, vilket var torsdag asså igår så vare världens roligaste idrott -.- beeptest och det var första gången för min del. klev av när det slog om till nivå 16, helt slutkörd men jag tror det var ganska bra iaf :) fick inte veta vilka betyg som var vilka nivåer men jag vill jag vill jag vill ha mvg i idrott, men det är nog ganska omöjligt för min del. hoppas!
ganska skönt att veta att min kondition inte är så långt borta som den känns nu för tiden. jag blir seriöst typ andfådd av att cykla till skolan elr stallet. menmen. om nån månad elr två är den nog tillbaka dit där jag hade den när jag tränade mkt fotboll. bra kondition gör en hel del saker så mkt enklare, plus att man kan känna sig lite dutti också :)   
på kvällen vare att titta på teatern vildanden m. klassen mys<3

attans, nu blev det ett sånt där långt och jobbigt inlägg igen. inte bra men inte mkt att göra åt nu. du orkade ju iaf läsa ända ner hit. grattis till dig som alltså har dagens hjärnjympa avklarad :)

godnatt :)   




här kmr lite random pics som jag fick av jossan, typ från oxmyren 08 och höstfotografering 09 :)


≠you're the light that makes my darker disappear
and you know, nothing compares to you ♥

Lindholms Peach & Björkös Tuffa Viktor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: