I hear voices in my head, and you think you're the freak?


hejhej :)

hanns inte med nåt inlägg igår. blev att försöka fixa en ny design istället. jag ska vara ärlig och berätta att jag inte gjort hela själv, men endel saker har jag ändrat och när jag får tid ska jag ändra lite till. igår vare då stall som gällde fram till typ halv fyra då jag Emma och Johanna gick hem. sen satt jag här ett tag då åt lite mellis och vid sex bar det av till friskis :) ki-jympa vare (första gången för min del) men tyckte den var jättebra :D ibörjan var jag väääldigt skeptisk ska jag säga. kändes så sjukt fjantigt men det kom man över rätt fort och sen blev det bara roligare och roligare när man fick in slagen lite mer. så ao, 4 av 5 toasters (y)
dessutom så har jag träningsvärk i ryggen idag!? vilket är första gången i mitt liv. men det är väl bra I guess ;)

idag blire och dra till stockholm och umgås lite med familjen :) skulle typ va på nåt museum elr nåt och se på en film i 4D!? det blir väl spännande. inte så kul dock att åka tåg som lär vara typ sjuttio år försenat, men det löser sig nog! jag tkr det ska sluta snöa nu faktiskt. och bli lite varmt. typ sådär en 30 grader skulle inte sitta fel ;)

aja. see you imorrn elr nåt (:

puss från en tjej med mkt träningsvärk



en bild från i december bara för att snön är fin
men nu räcker det faktiskt!



≠dethär hinns inte med idag tyvärr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: