hard work usually leads to good results you know :)


tjaaa :)

jag tänkte faktiskt uppdatera igår kväll men bara för det höll ju typ blogg.se på att byta server eller nåt så det gick inte att logga in. STÖRIGT! menmen. nu får ni en förhoppningsvis hyfsat kort summering av igår och idag :)

igår hade vi nog årets slappaste dag :D började 9.40 med samhäll då vi tittade på en film och åt pepparkakor och drack saft :) efter det vare 10 minuters mentorstid och sen julbord! efter det slutade vi så jag och A drog direkt till stallet och var där vid 12. softade lite, började skriva startlistor till julhoppningen innan jag ryktade min fina. kl. 14 vare dags för dressyrträning vilket till en början inte gick alls bra. fast jag tar på mig i stort sett allt som gick dåligt själv. Men efter 50 minuters hårdträning började jag faktiskt komma på det rätt bra och i slutet var hon fin hääst :D ♥ kan dock säga att det märktes på både henne och mig att vi inte dressyrtränat riktigt ordentligt sen innan hon skadade ögat, vilket var i september. sen det blev "bra" så har vi varit typ minst 3-4 stycken varje träning och det märks jäkligt stor skillnad! underbart att träna själv måste jag säga :) och som sagt. tillslut blev jag riktigt nöjd med resultatet :)
Efter träningen vare dags att fortsätta på startlistorna som blev klara. sen var jag och emma kvar till typ 8 och julpyntade åt våra små gullungar :) men lite tråkigt måste jag ju erkänna att det är när endel på viktors box har lossnat redan dan efter, menmen. har man ett matvrak till ponny så har man :D

idag så vare inte lika slapp skoldag, men inte speciellt tuff heller. syslöjd och natur, där vi fick plugga till provet på tisdag, innan lunch och sen valinfo och kort matte. seriöst! det finns massa att välja på men på nåt sätt ändå inte exakt dom jag vill ha. vet nt varför, men jag vill kke inte ha nåt alls. haha. menmen, et löser sig nog. ett som är säkert är iaf att jag verkligen inte kommer att läsa mer historia än jag måste iaf!!!!
fick skjuts upp till stallet sen och där blev det att mocka och uppdatera starlistorna och ryttarmeddelandet. sen hanns inte mer för kl. 6 bar det av till farmor och farfar, där jag fortfarande är. tänkte snart gå och lägga mig och imorrn ska jag sova lääääääänge. på eftermiddan sen ska vi fira lilla olle kusin som fyller 6 år :) ganska skönt med lite "vilodag" men får lite panik på att vi inte hinner med våra cirkuskostymer riktigt. menmen. det löser dig väl :) ett som är säkert är att vi iaf kommer vara sjukt söta :P

jaa. det var väl det tror jag :)

kram!

två små söta vinterbilder från förra året på världens finaste bäbisar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: