that girl's like something on a poster

hej '')

nu äre dårå dags för en liten update med det viktigaste, som jag kan komma ihåg, som hänt mig de senaste dagarna :)

i torsdags vare rix fm med emma johanna och amanda. var kulit men artisterna var väl inte topp direkt. eller alltså dom var ju bra, mycket bättre live än på radion iaf, men de kunde ha vart bättre. dom bästa var nog iaf broken door med deras angel. den är grym! trots att den spelas 24/7 på radion så är den fortfarande asbra :D sen så får gitarristen i rix fm's band en tummen-upp också bara för att han såg ganska så väldigt bra ut. sånt gillas!

på fredan så vare en italiensk födelsedagskväll hemma hos emma med johanna och amanda oxå rå eftersom någon har fyllt år :D den var mkt lyckad. godig mat, supergod efterrätt och en rejäl portion skitsnack ;) haha. sen blevre lite spel och film oxå. som födelsedagspresent fick jag en minialmanacka och så fick jag ett papper som jag skulle fått för ungefär två år sedan. det var en urgullig dikt som dom skrivit när Nova skulle åka men dom fick aldrig tillfälle att ge den så då fick jag den då. värsta fin var den iaf. och som ni kanske listat ut så blev det ett mindre gråtkalas också. hon var verkligen fin och så speciell den hästen. kommer aldrig att glömma dig, min vän.
iaf. en guldstjärna till er, eller förresten, MASSA guldstjärnor till er mina bästa ♥

igår så vare som ni antagligen redan vet hoppning på NFK :D var lite halvt förrvirrad och så innan för jag kunde inte fattat ordentligt. höll på att glömma en massa saker också när jag packa men till slut fick jag iaf med allt och det kunde knappt ha gått bättre när det väl var dags :D För det första var hon huuur snäll som helst att lasta. bara gick rakt in både dit och hem. duttiga hesten :) ingen framridning gick särsklit bra. kom lite halvbra på hindrena, var lite loj och stel men det gäller ju att vara bäst när det gäller eller hur? :) i clearrounden bara flöt det framtills sista svängen. kom i fel galopp och kunde inte bestämma mig om jag skulle sakta av och byta eller inte så då blev det lite vingligt och ostadigt vilket resulterade i att jag aldrig hann byta galopp och så kom vi väldigt dåligt så hon rev. men det var helt mitt fel så hon var dutti iaf :D i 90n sen, som gick i stilbedömning, så var hon ännu fräschare. allting gick felfritt och rätt galopp i stort sett hela tiden. KORS I TAKET :D haha. stilen ( 1,5 poäng lägre än de som vann :) räckte till en delad 4:e plats och det var 8 placerade så ett första lokalt ärevarv fick det bli för oss :D hon är så duktig min fiiina lilla prinsessa :'D ♥

från det ena till det andra. idag vare första dan på hagagymnasiet :) NS1b äre som gäller och klassen verkade helt okej. kan typ inte namnen på hälften men det ska jag nog kunna snart :) fick mest en massa papper och busskort och så. på torsdag äre tårtkalas och direkt efter så åker vi och vandrar och tältar med nya klassen :) det blir nog kul hoppas jag. känns ju lite muppit bara att åka på läger med folk man inte känner för fem öre men det rer sig nog. man får väl se till att lära känna dom helt enkelt :D schemat verkar sådär. slutar typ fyra varje dag utom torsdag. då går vi hem efter lunch om man inte typ vill ha läxhjälp. det är najs iaf :D

nää. nu ska jag snart äta och sen blire och va ett tag med amanda och johanna. antagligen se på film eller nåt :)

fina tjejorna ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

aaah, vad pinsamt! du kan ju inte skriva om dikten jue :P

2010-08-23 @ 22:10:21
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Joho. kunde jag ju och den var jättefin :')

2010-08-24 @ 19:00:12
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: