a picture says more than thousands of words

hejhej :D

nu har jag inte vart här på hundra år men veckan har varit hektistk och jag föredrar att inte spendera sista veckan på sommarlovet framför datan ;) men nu orkar jag inte skriva så mycket så istället får ni lite bilder, dels från dagens hopptävling på NFK :)

     


  

sen så äre lite bilder från kvällskursen också :)

     

     

Och sist så får ni lite bilder jag och johanna hitta på viktors mamma och pappa :)
Först pappa Juventus...

     

...och sen mamma Boa-Lill '')

     

Ao. ni kanske får en liten update nån dag framöver för nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka med första dan på gymnasiet :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nice, men var hitta du mittenbilden på Boa-Lill? Den kolla vi väl inte på hemma hos mig eller gjorde vi det? :)

2010-08-23 @ 08:51:50
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: Hillevi

jag vet nt. nån privat hemsida tror jag :) elr så var det samma . kommer inte ihåg riktigt ;D

2010-08-23 @ 18:53:20
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: