the important thing is'nt the present, it's that someone cares to give you a present. even if my presents were very good ;)

hejhej :)

igår vare en braig dag. alltså jag kan ju inte säga att jag älskar "släktkalas" direkt. visst det är ju jättesnällt att alla kommer och så och presenterna var väldigt bra och fina men jag vill ju inte sitta hemma, det är ju det. dessutom så fråga Karin mig om jag ville träna för Maud idag för det fanns en plats kvar, men vad ska man göra? aja. antar att pepsi ändå ville vila så :)

på morgonen kom pappa och hugo och då fick jag ett "presentkort" på valfri mobil, lite böcker, solsidan-hela säsong ett, just my luck och bröllopsduellen och lite andra småsaker typ :) det var goodie! sen så hann jag upp till stallet och mocka och titta lite när C tömkörde rex och lite så. sen vare hem och göra färdigt tårtan och duscha sen vid två kom gästerna :) fika lite och fick lite mer fina presenter, typ en kudde till mitt rum, ett halsband, en tröja som jag ska byta, en bok, pengar till en plattång och lite annat småmojs :) så det var med bra!

Sen hann jag upp till stallet en sanbbis igen för skulle fota emma när hon träna för Maud men det blev inte mycket för jag kom lite sent. aja. nåra bilder blev det iaf ;) när jag sedan var hemma igen åt vi middag och sen följde johanna med och tog ett kallt kvällsdopp i ågelsjön :) när vi väl var hemma sen så fixa vi litegrann på datan och sen kolla vi dom fyra första avsnitten av solsidan. asså grymt bra! älska ove sundberg, hahah.

nu ska jag snart dra upp till stallet och vara där heeela dan :D ikväll sen ska jag bli firad av mamma :)

här är två bilder från kursen, dock bara från framhoppningen men ändå :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: