the greatest mistake you can make in life is to be continually fearing you will make one

hejsan :)

nu är jag hemma igen, ganska skönt måste jag säga även om veckan varit bra! känns som att man har missat, inte bara lite utan massa, av allt som hänt här hemma. framförallt i stallet. kan ärligt talat inte låta bli att bli lite avundssjuk när alla verkar ha haft det så himla kul när jag har varit borta. kanske har med varann och göra, inte vet jag "/
man inser hur bra man egentligen har det här hemma när man är borta. som ni märker så är min slutsats att jag har världens bästa vänner, familj, hästar och liv helt enkelt :D så det ska bli skönt att komma igång igen. vara en i gänget helt enkelt!

veckan kmr bli great hoppas och tror jag :) och det beror nog mest på att jag har Pepsi fyra dagar och att vi ska till SRS på söndag. jag är laddad till max och jag hoppas och håller tummarna för att hon (och jag då ;) sköter oss :) det skulle bara vara så sjukt ... underbart!
något som inte är lika underbart är att jag rider första klassen och den börjar klockan åtta!! kul. tur att det inte är långt att åka iaf :)

såg även när jag var inne och kollade, av ren nyfikenhet bara, att lektionsDM dressyren är den 11 november :o i åtvidaberg i år igen. så sjukt sent. men aja.

nu måste jag snart gå och lägga mig. förresten så får jag lite halvt sovmorgon imorrn eftersom klassen ska till ungdomsmottagningen men jag som ska till tandläkarn så behöver inte vara i skolan förrens halv elva :D hihi.

en grej till också! nu när jag fått lite tid över en hel vecka har jag hunnit läsa lite också. i höstas när vi var i gambia började jag med tredje twilightboken - ljudet av ditt hjärta -  men tror ni att jag har hunnit läsa något sen dess elr? nae inte ett skit så nu tog jag upp den igen. var tvungen att läsa om halva boken eftersom jag glömt endel men nu har jag iaf läst ut den (efter som jag är ;). den var som väntat GRYMT BRA!

nehepp.

kramm.



råååååmme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: