BLOPPIS

Har rensat lite i mina skåp i stallet och insett att jag lika gärna kan göra mig av med sånt jag aldrig använder längre. Mejla mig på [email protected] om ni är intresserade av något och/eller har frågor. Alla priser är exklusive frakt. Samtliga saker säljs nytvättade. Paketpris kan ordnas!


Svart dressyrschabrak strl full. 100 kr.


Brunt allroundschabrak strl full, 100 kr
 
Rött dressyrschabrak strl pony (stor storlek! har använt under 17'' sadel, och funkar bra). 100 kr



Skrittäcke i fleece strl 145. 120 kr



Helt nya (aldrig uppackade) svarta fleecelindor, 4m. 70 kr



Helt nya (endast prövade) senskydd från Catago, strl cob. 150 kr



Plaststigbyglar från Compositi, bra grepp och inbyggd dämpning. 150 kr



Välanvända strykkappor med teddyludd och reflexkant, strl full. 20 kr



Äkta fårskinnspad strl M. 200 kr



Äkta fårskinn till benskydd som går att klippa till. Passar i nuläget M fram, L bak. Knappt använda. 75 kr/par


Tredelat anatomiskt bett från Hööks med rörliga ringar, strl 12,5. 100 kr
SÅLT


Tvådelat bett från Sprenger med små fasta D-ringar, strl 12,5. 700 kr (nypris ca 1050kr)
 

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill gärna köpa det tredelade om det passar till Cookie! :-)

Svar: Toppen! Jag har det i stallet så att du kan pröva det :)
// Hillevi

2014-05-24 @ 05:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: