Lite smånojig matte här

Kära nån, första dagen sedan den 23/6 2013 när jag köpte min första alldeles egna häst har jag inte träffat henne, borstat henne eller mockat hennes box. Känns konstigt och ovant! Som tur var så har jag världens snällaste hästskötarpappa som tar väl hand om pärlan :) Jag har fått rapport om att allt hade gått bra idag och pappa hade följt min lilla bruksanvisning till punkt och pricka, hehe (inte alls en hel A4 på datan nej nej). Hon hade till och med fått avspolade ben inför natten den lilla lyxliraren ;) Åh, saknar min favvotjej!

Hon kommer i alla fall bli överöst med nyshoppat naturligt hästgodis, morotspellets och knäckebröd direkt ifrån GHS när jag kommer hem :D




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka bett använder du på pepsi?? :dd

2014-03-02 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: