Effektiv fredag

Hej på er!
Vilket underbart väder vi har haft idag här i Norrköping, gjorde denna fredag ännu lite bättre :D Lite skillnad mot i onsdags när det snöade, blåste och regnade hela dagen. Fyyy! 

Idag har jag fått en massa bra gjort och nu är jag redo för helg. Jobbade först mina fyra timmar, vilket gick fort då jag hade sällskap, mycket att göra och en massa solig värme. Sen gjorde jag en riktig "få-saker-gjort-runda" som började med ett stopp hos Polisen för att hämta ut mitt nya pass. Fulaste bilden ever, haha! Men men, nu är jag redo för Kroatien i maj, Turkiet i juni och troligtvis ännu ett land i slutet av sommaren :)))
Nästa stopp var Gravyranstalten där jag äntligen fick tummen ur och beställde en riktig boxskylt till min lilla häst :) Det var väl på tiden! Mirum åkte jag till sen för att ta ut pengar och köpa olja till Pepsi. Och ridskolan var det därefter som stod på listan. Där lämnade jag en kasse med skänkta grejer och pratade lite om allt och inget med Cissi. Trevligt :) Mötte sedan upp mamma i Söderköping för en lunch på Åcafeet innan stallet och Pepsi väntade. 

I stallet gjorde jag allt det vanliga, och sen trimmade jag och Pepsi på banan. Överlag fick vi till ett riktigt bra pass, så det känns bra inför imorgon :) Imorgon ska vi nämligen till Åtvidaberg och starta en LB:1. Ska bli superkul! Kl 15.03 startar vi, och resultaten finns på Equipe om ni vill följa :)
Efter ridpasset så fixade jag alla grejer och sen finputsades sadel, träns, stövlar osv. Packning och sanering + flätning av hästis sparar jag till imorrn eftersom vi startar så sent.  

Nu fredagsmys och tävlings-tagg :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: