Tävlingssugen!

Jag skojar inte om jag skriver att jag är rejält tävlingssugen just nu! Det var så länge sen vi var ute, kom fram till att senaste tävlingen var den 9 juni (!!) förra året. Under hela hösten har jag valt att "hålla mig borta" från TDB, för att inte bli sugen och dra igång någonting för tidigt efter konvalecensen och så. Men nu börjar vi ju faktiskt bli lite redo igen och då tillät jag mig själv att gå in och kika ;) Kunde såklart inte låta bli att typ planera hela säsongen, haha!
Planen är att den 16 februari åker vi till klubben och startar LA:1 på klubbdressyren. Ev. får Hollan följa med också, men det är inget säkert ännu. Sen tränar vi på lite till, och så blir första lokala den 22/3 hos Väderstad!

Förresten, är det bara jag som är efterbliven eller har ni också missat att man kan markera sina "favorit-tävlingar" genom att klicka på stjärnan bredvid och spara dom på ett ställe. Supersmart ju!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: