Step by step



En av alla fina julklappar jag fick i år, eller nej förra året såklart, var en liten stegräknare som jag önskat mig. Eftersom jag går väldigt mycket på jobbet och ytterst sällan sitter ned så är jag lite nyfiken på hur mycket jag motionerar egentligen. Dessutom har jag en aptit som heter duga numera, så min förbränning har minst sagt ökat sedan jag bytte från stillasittande jobb till mitt nuvarande. Idag var det i alla fall invigning, och på en helt vanlig dag skrapade jag ihop 15486 steg. Inte så illa pinkat ändå! 


Kommentarer
Postat av: Karin Hassler

Uj uj uj. Du kommer att gå långt du, men det har jag väl vetat sedan du föddes i princip :-)

2014-01-08 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: