Reflextäcket

Fick en fråga i kommentarsfältet utav Eva var jag hade köpt mitt braiga reflextäcke :) Och det är verkligen braigt! Jag beställde mitt från Horze, och ni hittar det HÄR. De skickar det fraktfritt! (y)

Det som är så himla bra är att man syns från alla håll, det har väldigt rejäla reflexer. Det är också vattentätt och passformen är bra :) Man kan tro att det ska trycka mot bogen om det glider bak, men det sitter alltid "lagom löst" även på min bredbogade pålle när man kommer tillbaka från en ordentlig ridtur och boglappen verkar inte störa Pepsi på något sätt. Jag använder alltid mitt när det är mörkt ute, och ibland med ett fleecetäcke under då det inte är så tjockt fodrat. Funkar kalas! Tilläggas kan att typ hela stallet har likadana, haha ;) Rekommenderar det verkligen!

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för informationen om reflextäcket, har nu beställt ett . Med vänlig hälsning Eva .

Svar: Så lite :) Kul att kunna "hjälpa till" :)
// Hillevi

2014-01-14 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: