Pepsi vill ha!

Antar att de flesta av er inte kunnat missa företaget PS of Sweden som bl.a. säljer vad som verkar vara marknadens mest anatomiska träns? Har läst massor av hyllningar och "berättelser" om skillnaden som märkts i ridningen när man bytt ut sitt vanliga träns mot ett från PS. De finns i flera olika modeller, och till en början tyckte jag mest att de alla såg konstiga ut. Men nu börjar jag bli sugen på att pröva, speciellt när jag såg det nyaste: High function revolution (se bild nedan) som är betydligt snyggare än de andra samt har en unik "vagga" så att hästen kan fjädra på bettet.

Smakar det så kostar det ju dock, över 2000 kr, och det finns finare träns utseendemässigt för den prislappen. Men om det har så bra funktion som det verkar så är det ju säkertligen värt det alla gånger om. Ska kika på det i GBG tänkte jag innan jag bestämmer mig :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: