Söndaag

Söndag kväll och snart dags att somna efter en fin och varm söndag. Har hunnit med en hel del! I förmiddags var jag ute på shoppingtur. Fixade en födelsedagspresent, lite underkläder samt ett nytt bett att pröva på Pepsan :) Gick även in en sväng på Ica och träffade min fina vän Emma (som jobbar där) för en trevlig pratstund! Ses tyvärr alltför sällan nu när jag har bytt stall :( Och gäller att passa på nu då hon flyr landet för roadtrip i USA till hösten!! Har planerat i tjejkväll nästnästa helg iallafall :)

Efter shoppingturen väntade stallet på mig. Många timmar spenderades där innehållandes allt ifrån det vanliga pysslet, bandageomläggning på Hollan och insläpp av alla hästarna till ett par varvs ridning på Lindas häst Ella och en mysig dressyrtur i slaskvädret på min underbara (och i stallet hemskt otåliga ;)) häst :)
Imorrn blir det trim/jogging i ridhuset innan vilodag väntar på tisdag. Då ska nämligen jag på Spa och få massage. Som jag längtar! 

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: