Instagram IRL

Får ni också massa reklam från företaget "Printasquare" i ert Facebook-flöde? Det får i alla fall jag! Och för er som inte vet/har fått reklamen, så är Printasquare en hemsida där man direkt från instagram laddar upp sina bilder. Och sen kan man beställa dom som vanliga kort, kollage, tavlor osv. Sån kul idé! Det är ju liksom nåt visst med filtrena och att de är kvadratiska som gör att instagrambilder bara blir sååå snygga på nåt sätt. Weird! Men i alla fall så kunde jag inte motstå att beställa några bilder när man fick dom gratis, behövde bara betala frakten. Så jag valde ut mina nio bästa bilder från mitt instagram-konto (@hillevihassler) och skickade efter små 10x10cm foton :) Snabbt och smidigt gick det, och nu sitter de riktigt snygga bilderna på mitt skåp i stallet. Supernöjd!!





Kommentarer
Postat av: ida

kom igen nu Hillevi! börjar bli en besvikelse att varje gång gå in på bloggen och så är den inte uppdaterad :( kämpa på! :)

2014-02-21 @ 00:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: