Den som väntar på något gott...

... väntar aldrig för länge, I guess. I fredags på Majpokalen var det en proffsfotograf på plats och fotograferade alla ekipage, kul! Så efter att jag ridit sista klassen på  så gick jag och pappa för att titta på bilderna. En riktigt fin fastnade vi för, så den köpte snällaste pappa :D Den skulle komma på min mejl inom en vecka, och jag längtar verkligen till att få se den lite mer "ordentligt". Kanske kan den få bli en del av en ny header? Är lite sugen på en helt ny design nämligen när jag får tid över, har ändå haft denna sjukt länge nu så börjar bli dags! 

I alla fall, hoppas bilden kommer snart hihi ;) 


         En gammal favorit fotad av Pernilla Ringqvist. Lektions DM 2011 på hemmaplan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: