Plugga stenhårt, är vad jag borde göra

Naej, lite fy skäms på mig för att bara strunta i bloggen så här. Ajabaja! Men faktiskt så är jag lite duktig och pluggar för en gångs skull, så guldstjärna till mig för det :) (Haha, har suttit tjugo minuter och vill redan spy. seriöst, skärpning nu Hillevi!!)

Jag är ledsen att tyvärr behöva meddela att det här med uppdatering kommer det antagligen bli lite snålt om i veckan. Har en del skolarbeten som jag skjutit upp, och som måste göras. I helgen är det tävling både lördag och söndag, och då vill jag kunna fokusera på bara det. Därför blir det hårdplugg nu i början av veckan, så att jag bara kan släppa det sen :) Hejja hejja mig!
Och juste, som om inte detta vore nog borde jag plugga en massa körkortsteori, för på torsdag smäller det :o Jag vill, jag kan, jag ska lyckas! That's it! Känns ändå rätt bra, det enda som är lite roligt att plugga på i alla fall :) 

Nej men vi hörs förhoppningsvis inom kort, för nu ska jag återgå till pluggeliluggandet.

Kram H 

Tur att jag har dig att luta mig mot, min fina vän ♥


Kommentarer
Postat av: Denize Wiklander

Du kommer klara det Hillevi! Du verkar vara väl förberedd.
Jag tog mitt körkort igår och det var så otroligt häftigt att ha klarat det(och på sin födelsedag dessutom)
Man målar faktiskt upp en bild av att det är värre än vad det är :)
Stort lycka till!

Svar: Åh, tack tack snälla du :D Hoppas verkligen det! Och stoooort stort dubbelgrattis till dig, gryymt ju!!
// Hillevi

2012-09-25 @ 07:26:47
URL: http://wroteyourname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: