Bloggdesign klar


Idag när vi var så gott som lediga har jag hunnit pyssla ihop en bloggdesign till Johanna! :) Tyvärr har hon lösenordsskydd på sin blogg, men såhär ser den ut i alla fall ↓


Jag är nöjd, vad tycker ni? Sprinter (t.h. i headern) är verkligen ögongodis, så himla fiiin!!

För ett tag sen gjorde jag även en header till Frida, den hittar ni HÄR.

Förövrigt så gör jag inte bloggdesigner till folk hej vilt längre, då jag tyvärr känner att jag inte riktigt har tid. Ibland bara, när jag känner för't och dessutom känner personen i fråga så säger jag ja :)

Borde förövrigt ta och byta ut min egna, den börjar bli tråkig och för höstig! Måste bara få lite idéer först ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

tusen tusen tack hillevi :) blev hur nöjd som helst! kommer ta bort lösen skyddet, så snart kan alla se hur fin den är :)

2012-05-30 @ 21:55:15
URL: http://johannaedvardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: