9 maj 2012


Hejsan på er!

Började morgonen härligt med två nationella prov i Engelska B, alltid lika underbart! -.- Den kursen är kaozzzzz, fy farao säger jag bara. Men istället för att gå runt och klaga och vara sur så tänker jag inte bry mig, även fast jag hatar't. grrrr...

I alla fall så hade vi en totalt ovärd geografilektion efter lunch. Nämde jag att jag fick MVG på senaste geografiprovet, som jag läst igenom kapitlet en gång till kvällen innan? Ett skämt kanske? haha. Sitter alltid koncentrerad och lär mig sååå mycket *host* bloggen *host* facebook *host* annat nödvändigt *sluthost*
Nej men med lite tur så funkar ju det mesta verkar det som :)
Franska fick avsluta veckans normalt sett längsta skoldag. Helt okej, jag överlevde ;) 

Åkte upp till stallet och där blev det borst och mys med finaste, som vanligt :D Gosis ♥ Nöjd tjej fick även keeeeka greeeees såklart! Mumma och myspys!! Senare var det dags för henne att gå lektion. Jag mockade och sen avslutade jag stallkvällen med att kika in när Amanda och Emma hopptränade för Matilda på banan :) Alltid kul och intressant att titta på träningar! Dock blir man gaaaalet sugen på att joina, tur att vi ska hopptävla igen på söndag ;D

Traskade hemåt vid en halv åtta, och har sedan dess inte gjort något speciellt direkt. Vi har inte alls mycket plugg nu, och DET mina vänner DET är äckligt skönt ska ni veta :))) Nä, nu ska jag mumsa chokladmousse med grädde och hallon :) Stolt inombords-tjockis är mitt andra namn!

Kram H 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: