27 maj 2012


Idag har jag haft en riktigt braig dag! Näst intill perfekt faktiskt :)

Började med att stiga upp tidigt för att cykla upp till stallet. På vägen upp gjorde jag premiär i ICA smedbys salladsbar, himla god sallad fick jag till :) Hiss till det!

Uppe i stallet mockade jag åt Pepsi innan det var dags för Doma att komma in och bli iordningfixad inför lite "dressyrträning". Maria höll i lite träning på banan för oss, och det var riktigt nyttigt och bra!! Mer om det senare.

Efter träningen fick sig Doma lite avskrittning för hand i skogen, och sen blev det dusch. Så himla skönt och smidigt att bara kunna spola av dom när dom blir så svettiga, och det måste vara så skönt för dom! :) Doma fick käka lite gräs i en hage precis utanför stallet medan det blev make-over i hennes box, och sen var det lunchtime. 

Efter lunchen borstade jag och myste en liten stund med min bästis, som fick vila helt idag och bara gå och chilla i hagen :) Det var hon helt klart mer än värd!! Och juste, mer om tävlingen får komma imorrn :) 

Fixade och pysslade lite i stallet innan mamma kom och hämtade mig för en trevlig tur på stan. En ny bikini och ett linne fick följa med hem. Och sen har vi beställt ett par småfräcka vår-dojjor! :) Innan vi for hemåt besökte vi Färgagården, och där bjöd jag mamma på mysfika. Grattis på morsdag bästa mamma ♥

Här hemma har jag mest softat, skönt att kunna göra det ibland faktiskt! Käkat hämtpizza och druckit cola har jag med :D hihi
Jag tror det enda som skulle kunna ha gjort dagen bättre hade varit en skogstur på min plutt, den får vänta ända till på torsdag :( Men den som väntar på något gott väntar väl aldrig för länge, I guess!

Imorrn har vi i alla fall sovmorgon, obeskrivligt skönt!!

Kram H



Mysis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: