Lite udda kanske?


Nja, tror faktiskt inte att det var en enda av er som hade en endaste aning om vad det är för kurs som står på schemat för min del idag (förutom er som fått höra det personligen av mig då). 
Jo förstår ni, det är nämligen tänkt att jag ska läsa kursen Bild och form: Keramik (!!!) då det råkade vara mitt andrahandsval. Mat i praktik och teori var mitt första val, och dum som jag är antog jag bara att man skulle få det liksom. Men nej, självklart blev jag bortlottad :( 
Blir otroligt spännade ändå om jag ska vara ärlig, vad det egentligen kan vara för något och om jag kommer vara den enda? Haha!

Och nej, det här är faktiskt inte ett skämt. Tro't eller er! ;)



Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: