3 juni 2012


Godkväll!

Idag har jag bestämt att jag ska vara duktig och gå och lägga mig i tid :) Hoppas på att vakna pigg, för det är ta mig tusan så himla bäst. Att vakna och inte vara ett dugg trött (y) Dessutom vill jag inte vara lika vimsig som förra måndagen, haha.

Idag blev det en mer än chillig förmiddag, halvsov länge och sen gjorde jag inte mycket vettigt fram till lunch. Fixade lite bilder, gosade med fina kissen och pysslade lite med blogginlägg osv. Det var ungefär det ;)

Efter en potatis-bulle-lunch tog jag mitt pick och pack och cyklade upp i stormen till stallet. Min plutthäst hade som tur var inte hunnit gå ut sitt eftermiddagspass i hagen än, utan jag kunde fullfölja mina planer :D Plockade ut henne i stallgången och borstade och pysslade massor :))) Finaste bästaste ♥ Tog dessutom tummen ur och friserade den något långa manen. Aldrig blir det snyggt, men efter nån vecka när det "växt till sig" lite så brukar det bli hyfsat! Och det är helt klart bättre att göra det, än att nån annan får för sig att görat ;P Då vet man aldrig riktigt hur det slutar!!

När hon var superduperschnygg från topp till tå och riktigt blank fick hon gå ut till sina kompisar och käka gräs :) Under tiden mockade jag hos henne och Doma, pysslade lite allmänt. Lördagsfika och fota de små djuren lite hann jag också innan pappa kom. Vi tog en mysig sväng förbi Halvars (muuuums ♥) och sen Hageby för lite handling.

Nu har jag flyttat till mamma, och som sagt så ska jag försöka komma i säng hyfsat! Vi hörs imorrn :)

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: