Hemma och mellanlandar lite

Imorse blev det ingen sovmorgon, nepp. Åkte upp i stallet i kylan för att ta en mysig skrittrunda med Pepsi :) Sååå fint var det i skogen, med solen som kikade in mellan träden och snö och frost som glittrade. Synd att det ska vara så himla kallt bara! Men, men vinterutstyrsel på klarade jag mig med lite frusna tår och Pepsi med lite frostigt skägg ;) Nöjd och glad var hon i alla fall, och hon sköter sig så duktigt!

När vi kom tillbaka fick hon gå ut i hagen, och så mockade jag innan jag skyndade mig hemåt. Snabbdusch och snabblunch hann jag med innan jag skulle ut och åka igen. Idag hade vi slutprov (nationellt) i Matte D, så det är vad jag sysselsatt mig med heeela eftermiddagen. Galet skönt att ha sista matteprovet på åtminstone vääldigt länge gjort, och dessutom tror jag att det gick ganska så bra :D Bättre än väntat med tanke på att jag förberett mig alldeles jättedåligt om jag ska vara ärlig. Men jaja, beroende på hur mycket tur jag har så kanske kanske jag ligger på rätt sidan om gränsen. Inte för att det egentligen gör något om jag inte gör det, men det vore ju kul att ha toppbetyg i alla mattekurserna såklart :)

Efter att provet var klart åkte jag hemåt för att softa lite och nu sitter jag här. Ska alldeles snart hoppa i stallkläderna och åka upp till Pepsi för lite kvällsmys :) Hann ju inte rykta imorse, och dessutom ska såren göras iordning och nattlindorna på! 

Vi hörs gott folk!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: