Klickat hem


Igårkväll passade jag på att göra en beställning från Hööks! :) De har 10 % rabatt nu ju, så det gäller att passa på ;) Åh vad jag längtar tills de öppnar här i Norrköping, den 24 maj förresten om det är någon som missat det!

Mina stackars jodpurhs har nämligen spruckit och det har blivit ett stort hål på sidan, så att det läcker in vatten :( Är därför, som ni kanske förstår, i ganska stort behov av ett par nya! Fick även bli ett nättäcke, perfekt att ha på tävling och i transporten. Pepsi har en tendens att bli rätt svettig, så jag hoppas det ger önskad effekt :) Dessutom var det halva priset + 10 % rabatt så det kostade bara 80 kr! Det kallar jag nice :D

Billig shoppning den här gången, då mamma och pappa betalar skorna ;) Det gillas!





Kommentarer
Postat av: Carro

Sv; Totalmiss av mig kan man väl säga, varit lite mycket ett tag.. Men okej bra, tack! :)

2012-04-25 @ 13:01:40
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Therese

du kan komma o handla av mig sen ;) hihi

2012-04-25 @ 21:14:25
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: