Fotografering, höst i Folkparken & runt strömmen 30/9 2011


Idag var det dags för fotografisk bild A igen, lätt fett veckans bästa lektioner :D Idag tog vi oss till Folkparken och strömmen där vi lekte med höstljuset och alla fina färger, och därefter tog vi en liten fikastund :) Supermys!

Jag är allt annat än rutinerad när det kommer till naturfotografering, typ abstrakta grejer  och sådant, men jag är ändå riktigt nöjd med ett par bilder :) Så himla kul att fota med min bästa kamera!





































Hehe, blev visst endel ändå ;) Men visst blev de rätt mysiga! Personliga favoriten är helt klart lövet i vattnet :)
Galet roligt att leka lite med kameran nu när man lärt sig lite mer om olika inställningar osv. Ett par av bilderna är t.ex. tagna med manuell fokus.

Foto: Hillevi Hassler (Jag)
Modell: Amanda Kennmark (på några bilder :)
Kamera: Nikon D3100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: