Hästisvakt x2 :)


Efter en fullspäckad och rolig eftermiddag ligger jag nu i sängen och kollar in ett avsnitt av Sanning & Konsekvens som handlar om en hästhandlare som tycks ha sålt sjuka och skadade hästar. Intressant men rätt läskigt!
Jag började ju med att åka upp till Hageby och där fick min fina lilla bästis en borststund, och ååååh hon var jättemysig idag :))) Alldeles gosig! ♥ Senare var det dags för Doma att skritta ut en sväng, vilket hon tyckte var riktigt kul! Hon skötte sig, men att takta är sååå mycket roligare än att skritta sa hon ;) Haha, hon är ganska så söt på de större vägarna när hon går i typ 190 och så skakar hon på huvudet och tuggar massor på bettet för att hon typ blir lite smått exalterad. knep men veldigt rulig hest det där!
När vi var tillbaka mockade jag och fixade lite innan mamma och Hugo kom och var supersnälla och följde med ut till Resebro. Poppe fick en ca 20-minuters promenad i mörkret med ficklampa ;) Och sen blev det borstning och fix innan det var dags att åka hem och äta och sova (och sitta lite vid datan såklart ;)

Kram H

Fijnaste ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: