Agria Ridskolemästerkapsfinalen avgjord!


Nu är det avgjort, och självklart har jag hållt koll på hur det gick :) Spännande när man själv hade kunnat var med liksom!
Börjar med att säga att Maja från NFK (som jag red emot i distriktsfinal-finalen) kom totalt trea av sjutton deltagande distrikt! Så stort grattis till henne, och det känns riktigt roligt eftersom vi ändå var så pass jämna när vi red emot varann ;)
Anna, som tävlade ponny för Östergötland, slutade på en sjunde plats. Även det värt ett grattis såklart! :)

VANN hela grejen på ponny gjorde Tina Hansen från Skåne överlägset, och på häst vann förra årets segrare Johanna Hallerstedt från Stockholm. Massa grattis till dom, och jag är verkligen inte ett dugg avundssjuk på att de vann en varsin check på 10 000, som jag tror var till utbildning och träning! Verkligen inte! ;)

HÄR kan ni läsa mer om finalen, och allas resultat i de olika grenarna! Det är även därifrån bilden nedan är lånad.

Överlag en riktigt rolig tävling som jag absolut tycker att Svrf ska fortsätta med! :) Hoppas jag får chansen nån mer gång, speciellt nu när det var så nära liksom ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: