2 augusti 2011, Håkasgården


hejsan hoppsan :)

de här sista dagarna har varit sååå fullspäckade, men det är verkligen nu det börjar bli riktigt roligt här i landet ingenstans typ ;) jag börjar komma in i allt, lära känna både djuren och människorna och ja, de känner mig och vet vad jag går för och hur jag funkar liksom ;) så nu är det super verkligen, och det känns jättetråkigt att det bara återstår 3 dagar, fatta: 3 DAGAR!! det är pyttelite, nyss var det liksom 3 VECKOR.
Men självklart ska det bli skönt att komma hem igen till allt vanligt, och jag kommer dessutom absolut vara en massa erfarenhet rikare :D Samtidigt som det är tråkigt att denna lilla tripp snart är slut, ska det bli galet rolgit att få träffa min fina prinsessa igen, hon är saknad som bara den ska ni veta ♥ precis som alla ni andra vänner och familj såklart, och mitt lilla tjockis-busfrö viktor oxå! ;)
vet ni, jag har tänkt efter lite och sen jag började ha Pepsi så har jag ALDRIG varit såhär länge ifrån henne, hur har jag klarat det? jo, med mycket skoj går tiden fort och det är väl tur det! :)

Dom här dagarna som jag inte hunnit vara här har vi gjort en massa, och all min "lediga" tid har gått till att försöka knåpa ihop en bildbok till Håkasgården som de så gärna ville ha hjälp med :) och jag tycker ju sånt är kul så det passade ju perfekt :) sen så har vi även finputsat alla 14 hästar och tagit faktiskt jättefina porträttfoton. Visar när de är redigerade! :) En hel del ridning har hunnits med också, och imorgon står hoppning på schemat igen :D blir skojsigt!

Ni ska bara veta hur mycket projekt jag har som snurrar i mitt lilla huvud just nu, det är galet! Alla är som tur var roliga saker, men jag måste hålla uppe tempot om jag ska hinna med allt. jag trodde som vanligt att "ååh i sommar kommer jag ha massor av tid och då ska jag göra dethär, dethär, dethär.... osv." men tiden bara rinner iväg och jag börjar redan se skolan framför mig, INTE OK!!

Några av mina små projekt är i alla fall: Våran PAY N JUMP som jag har huvudansvar för, en egen fotobok till mig själv, beställa förstoringar och hänga upp som tavlor, möblera om rummet och rensa alla grejer, klubbens hemsida som bara är typ halvklar etc. Men som sagt allt detta har jag tagit på mig själv o ch det är verkligen grejer som jag tycker är jätteroligt, så jag ska inte klaga :)

Nu ska jag läsa lite om hur man masserar hästar, har fått låna en bok av Madde :D

Hade gott!

Kram H


lycka! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: