happiness often sneaks in through a door you didn't know you left open.

hoppsanhejsan!

kan ju börja med att säga att jag äälskar studiedagar SÅHÄÄÄÄÄÄR mkt. Jag avgudar den som hittade på det :) i torsdags var det stall på förmiddan och sen på eftermiddan var jag och mamma på spa i söderköping :D grymt skönt vare att först äta asgod slottstek, sen bada bubbelpool och basta för att sedan få en halvtimmas massage :) har aldrig fått "riktig" massage förut men det här var absolut inte sista gången. grymt skönt! på kvällen sen så var jag på afron, vilket var najs :)

igår vare i stort sett heldag i stallet där det blev att hoppträna med Johanna, Amanda och L8 :) sjukt kul var det och det är så jäkla härligt när det bara flyter. och som jag sagt tidigare; en av dom underbaraste känslorna som finns är när man känner och vet hur kul hon tkr det är. det gör allting så himla värt! <3

ao. idag så blire att åka utt till lilla hageby och ta hand lite om amelito :) ska rida lite i ridhuset mellan 12 och 13. första gången jag har han så lite spännande är det allt, men det ska nog gå bra :) i eftermiddag sen ska jag hinna upp till stallet och jobba lite på arbetsdan!

imorrn äre ju dårå hoppning och jag är faktiskt riktigt taggad :)

förresten kan jag tillägga att jag kollat runt lite på nya vårskor och nu vet jag precis vilka jag vill ha. finns bara ett problem; dom existerar inte. kke låter lite kånstit men jag har bestämt att jag vill ha rutiga skor. har hittat en snygg modell men den finns såklart inte i rutit! dumt tkr jag. här får ni en bild på modellen iaf :)

kram.

  

OJ DÅ. det råkade visst komma med två snyggingar på bild oxå ;)  

Kommentarer
Postat av: hillevis flickvän

jag har de skorna i en annan färg !

2010-03-21 @ 00:36:48
URL: http://rcaarlsson.blogg.se/
Postat av: svar tiill rerre :)

hihi. okej, men jag ska ändå inte köpa dom eftersom dom inte finns i rutit!

2010-03-21 @ 21:16:00
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: renée

heh otuuuuuur (:

2010-03-23 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: