varför är jag sååå sämst på att uppdatera?

hej på dig du,
och ja, jag vet att jag inte har vart här på typ mer än en vecka!?som jag sagt så många gånger så orkar
jag inte bry mig så mkt. hinns helt enkelt inte med. och så äre. punkt slut.

känns inte som nån idé med en uppdatering för jag vet redan innan hur förjävlit lång den kommer och
bli isåfall. därför så får det bli ett litet, ja. typ vanlit inlägg elr nåt.

träningstävling i dressyr idag. det var kul. härlit att tävlingssäsongen har kommit igånglite smått, även om
det inte blir så mkt sånt för min del. iaf, red LB:1 och det gick okej.hon gick ju runt. skaplit spänt oså dårå
men godkänt. tror det blev typ 56%. inget lysande resultat direkt men med tanke på att det dels var årets
första tävling och att vi bara startat en sånhär dressyr innan så vare ju faktiskt rätt bra. våran debut var
ju inte direkt vacker heller. behöver inte ens skriva nåt om KMet i höstas. hah.

imorrn blire boringskola och sen en sväng upp till stallet. ska bli en skrittrunda med johanna och tamara
i mörkret. haha. får se hur det går men vi får väl hoppas på det bästa. hej reflexvästar och pannlampor! (:
på kvällen blire träning sen. känns som det var länge sen nu.

kan ju bara nämna också att nu finns det fler låtar på ipoden till höger så det är bara att välja och vraka. och
om du undrar så skiter jag i om musiken inte passar dig, så det så.

aja. hare gött,
för nu ska jag kolla på blåsningen :)

hejsvejs


hahahahaahhaaa. bara för att jag och Lusbus var hetast xd
diggar johanna och norton i bakgrunden på mittbilden oxå (a



≠ someone to rely on
that's what I really need

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låten du frågade om på måndagspasset heter Hotel room service, med pitbull. Om du ville veta :D

2010-02-10 @ 17:43:50
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: svar till Amanda :)

okidoki :)

tack så mkt <3

2010-02-10 @ 19:50:30
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: