Aouch Doris, that really hurt!

I fredags fick jag mig ett rejält nyp i armen av en av våra lektionshästar, inte kul! Jag skulle hjälpa en tjej att sadla Doris, eller Domena som hon heter, som stod på stallgången. Hann inte mer än lyfta grimskaftet innan hon högg mig rakt i överarmen, aaajj :( Usch så arg jag blev, sånt är verkligen nåt jag inte tål. Okej att de ser lite småsura ut när man drar gjorden eller är kittliga när man borstar under magen, men när de hugger när man knappt ens har tittat på dem och dessutom får tag ordentligt då... DÅ är det långt ifrån okej enligt mig. Rena dumheter!

Bilden är tagen för några dagar sen, för tillfället är det sådär äckligt gröngult wiiiie... Men, ser det från den ljusa sidan: tur att jag inte tar studenten denhär veckan i alla fall, hahaha ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: