Lugn lördag

Idag har varit en lugn dag måste jag säga, och det behövs det med ibland. Från att rida 5 hästar i torsdags till att inte rida en enda fre/lör/sön känns lite konstigt, haha. Men så blir det ibland, och en liten "vilohelg" skadar nog inte. På sportlovet blir det nämligen fullt ös på ridfronten, kul kul kul!!

Började i alla fall dagen med lite sovmorgon innan jag åkte upp till Pepsi. Mockade och packade veckans alla påsar, och tajmade perfekt med att vara klar tills hon kom ner från sina lektioner. Då blev det mys och finrykt innan det var dags för henne att käka lunch och mig att åka vidare.

Bilen styrde jag mot vår kära grannstad Linköping och efter ett stopp på McDonalds och lite irrande runt i linköpings "förorter" så hittade jag slutligen fram till målet; Idrottens hus. Där mötte jag upp Karin, och tillsammans deltog vi i en utbildning i dataprogrammet för tävlingsadministration Equipe! En hel del bra kunskap fick vi med oss i bagaget, vilket kommer vara kanoners inför framförallt mina och Amandas projektarbetstävlingar :D 

Dagens hiss går förövrigt till bästa Karin! :))) (Karin som äger hästen Poppe jag red litegrann för nåt år sen, och har jobbat som ridlärare på ridskolan) Såå skönt att prata med någon som förstår precis exakt vad man menar, för ibland så känns det verkligen som om ingen annan gör det. Precis vad jag behövde! Inspirerad och motiverad till att fortsätta stå upp för mig själv, och dessutom full av värdefulla tips och råd lämnade jag både Karin och Linköping. Hoppas vi ses snart igen!! (inte Linköping då, men Karin haha).

Kram H

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag hoppas också vi ses snart igen! Härligt att få prata av sig ibland.
KRAM :)

Svar: Verkligen, kramkram! :)
// Hillevi

2013-02-17 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: