Några bilder från dagens ponnytävling

Alldeles för trött och sliten efter en intensiv och himla bra helg, för att orka skriva någonting vettigt här tyvärr. Inte blev det nåt uppdaterat under dagen heller, både för att jag inte hunnit och för att jag var tvungen att lämna ifrån mig telefonen halva dagen :P Men här har ni ett gäng bilder som jag snabbklickade lite sådär fint den lilla stunden under dagen som jag var "ledig" i alla fall :) 
Som sagt, tagna i all hast från stället jag satt på och på ekipagen som "råkade vara" precis då, men det är ju alltid nåt :) Skulle vilja fota oftare hemma hos oss på tävling, för det blir ofta så fina kontraster mot allt det gröna runt banan tycker jag!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: