Hästmassage

Nu är vi på väg hem från Linköping! Jag, tillsammans med 10 andra glada Hagebytjejer, har varit på en superbra föreläsning på Valla Ponnyklubb :) Föreläsaren var häst- och människomassören Helena Lindqvist Pettersson, som gick igenom både hur vi kan hjälpa våra små pållar genom massage och hästens grundläggande anatomi. Superbra var det, så nu ska Pepsi bli mjuk och go i musklerna ;D

Och förresten, att jag skulle hinna upp till stallet innan var ju bara att fetglömma :( Vår engelskalärare släppte inte iväg oss förens kvart över fyra (slutar fyra egentligen) grrrr... Sen var ju självklart buss-skiten sjuuukt äckligt försenad, så jag blev tom sen trots att jag inte ens han kika in i stallet. Stackars pluttan :( Får kompensera upp det imorrn med lite mysig massage och massa rykt ;)

Vi hörs!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: