19 september 2012

Att kunna sova 10 sköna timmar i nattvar helt underbart :) Jag älskar egentligen att kunna chilla runt på morgonen också, men trots det går jag alltid annars upp typ max tjugo minuter innan jag måste rusha till bussen i vanliga fall. Det ääär ju värt egentligen att gå upp nån kvart tidigare, men det inser man aldrig när man ligger i sin sköna varma säng och bara vill sova bort hela skoldagen typ ;) 

Innan jag åkte mot skolan så hann jag äta fukost i lugn och ro, gosa med morgontrött kisse, pyssla lite i mitt rum och kolla om det fanns nåt vettigt på tv att titta på. Dessvärre gjorde det inte det :P
I skolan hade vi Samhäll, och ja. Finns inte så mycket mer att säga än att det är ungefär världshistoriens tråkigaste, drygaste och jobbigaste kurs, strax efter georgrafin och historian där! 

Nu är det håltimma fram tills en engelskaredovisning, och sen när vi slutat blir det snabbis förbi McDonalds och förhoppningsvis Pepsi. Vid kvart över fem bär det iväg på skojsigt äventyr, så lite bråttom blir det! Men det tror jag att det kommer vara värt, för det ska bli superkul och intressant :) Hihi, spännande va?

Lite dåligt samvete dock för att jag antagligen inte kommer hinna träffa min pluttis, eventuellt bara hinna snabbmocka. När jag tänkte efter igår så har jag nog helt seriöst inte varit utan henne en enda dag sedan efter sommarbetet. Sjukt?! Jaaa, lite kanske men jag tror att det stämmer faktiskt. Men hon kanske klarar sig en liten ynka dag? :) Några morötter ska jag i alla fall hinna ge henne ;) Imorrn blir det bästismys igen!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: