17 september 2012

Seeegt var det att gå upp imorse, usch och fy. Gick och la mig alldeles för sent igårkväll, och det misstaget tänker jag inte göra om idag igen. Därför får det bli en kortis-update här :)

Dagens första lektion var Idrott, och nu är vi fullt igång med elevledda lektioner. Tyvärr har alla hittils ungefär lika dålig fantasi som de tycker om att plåga oss andra haha ;) Näst intill alla lektioner har vi kört "idioten" och lägg till evighetsstafett och ni får huvuddelen på dagens lektion -.- Inte ens kul ju! Hoppas det blir bättre imorrn, borde bli det :)
Efter första lektionen har vi ju vårt gigantiska måndags-hål. Jag åkte en sväng till biblioteket bara för att ha nånstans och sitta, innan jag åkte vidare mot körskolan :) Hann göra ett teoriprov, och nu har jag klarat alla repetionsproven :D Jippi! Men tur var väl det också, för nu är det ju bara lite drygt en vecka kvar :o Scary shit!

Körde i alla fall en dubbellektion sen vid elva, ut på landsväg. När vi var klara cyklade jag mot skolan och där mötte jag upp Amanda för lite lunch. Dagens andra och sista lektion började tjugo i tre, så i väntan på den blev det chillidill i skolbiblioteket. Franskan gick faktiskt ganska fort sen, och vid kvart i fyra var jag äntligen fri och kunde cykla upp till stallet och min fina :D 

En dryg timmas mys- och ryktstund blev det och hon var på goshumör :))) Himla fin i pälsen också, för än har hon inte hunnit lorta ner sig sen helgens tävlingsbad ;) Gjorde rent såret, pussade massor på henne och matade henne med morötter innan hon skulle upp på lektion och skutta lite. Mockade boxen (som förövrigt såg ut som kriget, herregud!) och gjorde rent vattenkoppen och krubban. Vid sju cirkus planerade jag lite övernattning med Amanda och Fatima, kommer bli bra det där :)

Rullade hemåt tillsammans med Amanda, och här hemma har jag chillat och pysslat lite. Usch vad jag är dålig på att prioritera skolan och plugg, helt seriöst så är det nästan patetiskt faktiskt. Sätter mig själv i klistret genom att skjuta upp på precis allt, men ja. Hittils har jag ju överlevt, och nu är det ju mindre än ett litet ynka år kvar :D Fortsätt simma, fortsätt simma...

Nä, nu sova så att jag vaknar utvilad inför en av veckans drygaste skoldagar! Har förresten laddat med lite härliga bildbomber från tävlingen i helgen, så de kommer imorrn :)

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: