9 januari 2012


Utnyttjade lovet även denna dag och sov alldeles lagom länge :) Men usch, jag har lyckats förskjuta mitt dygn med typ 2 timmar och det är Inte okej. Jag fasar för hur jag kommer känna mig på onsdag morgon. Känslan kan nog ungefär beskrivas: Blääääää!
I alla fall, lovet är inte slut ännu så nu ska vi inte tänka på dumma tråkskolan :) 
Vid en elva åkte vi mot Avantia för att pröva stövlarna, och jisses vad de var sköna för fossingarna :D Dog lite ;) Dock hade de bara vid vad i min storlek hemma, och det är inte direkt vad jag behöver. Men de var supersnälla och skulle beställa hem normala! :)
Vi åkte vidare till Linköping för att först hoppa in på hööks och kika på, och köpa, tränset som jag fick i julklapp :D Jag hann prova det idag också, men glömde ta bild. Hon var i alla fall riktigt snygg i det :) Kalasnöjd, och tack pappa! ♥ Fixar en bild när jag använder det första gången, kanske torsdag! Blev även alldeles för sugen på ett suuuperfint pannband som skulle passa min pärla (och hennes nya träns) så perfa! Tråkigt att det ska behöva vara så dyrt bara :( Men jag ska kika på Göteborg HS efter nåt liknande tänkte jag!
När vi var klara på hööks väntade Ikea, och där inhandlades en ny tv-bänk till vår nya tv :) Självklart åt vi världens bästa köttbullar med chokladmousse också!
På hemvägen släpptes jag av i stallet och där blev det lite umgänge (muppit ord, oh ja! :P ) med fina vänner medan hästarna åt. Mockade och tittade lite på en hopplektion innan min finaste fick massa mys och ryktning :) Har jag nämnt att jag gillar dig? ;) ♥
Fick skjuts hem sen, och nu på kvällen har jag haft det trevlig med Johanna och fixat lite med pengar inför GBG HS-resan! Kollade litegrann på inspelad världscup-hoppning också (:D) innan jag hamnade här. 

Nää nu måste jag sova! Tur att jag kan sova länge imorrn också. Planerar att åka upp efter lunch till stallet, för jag har en del att fixa med här hemma. Får jag tid över tänkte jag knåpa ihop ett eller ett par önskeinlägg, hihi! :) På kvällen blir det US-möte :)

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: