Dressyrträning för Cissi 30 september 2011


Idag var det jallajalla efter skolan upp till stallet för där var det dags för en välbehövlig dressyrträning för snällaste Cissi :)
I början var Pepsi ett litet sego som vanligt, men när spärren väl släppte tyckte jag hon kändes riktigt fin bitvis! :D Hon var ovanligt medgörlig i vänstersidan och överlag väldigt mysig och positiv (y)
Vi red igenom programmen och det är så skönt att det bara liksom är väldigt lätta rörelser, så då kan jag koncentrera mig mer på att få henne avslappnad men högre och stadigare i formen.
Nu känns det ännu bättre inför på söndag, och imorrn ska hon få en välförtjänt skrittur med kort jogg på sjukhus tillsammans med Emma och Pari, mys! :D

Vill ni veta en bra sak? Hon gillade det tredelade bettet med fasta ringar och kändes nästan precis som på det raka. Kanoners! :D Så himla skönt att slippa det problemet!
Kram H

gammal bild på min fina dressyrstjärna ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: