sleepin on the couch...


hejhej :)

igår och idag har sett ungefär likadana ut för min del. stallet på fm, mocka och sen kolla lite på komb. kursen. på eftermiddagen igår gjorde jag typ nada, eller jo förresten. vi hade lite möte och skrev en lapp om prova-på-att-vara-fadder-dagen ;) sen traskade jag och johanna hemåt för att en timme senare dra in till staden och se på bio ;D det var längesen kan jag säga! Som jag skrev tidigare så såg vi The Town och den var mucho bra! helt klart värd att se, gört! :)

idag på eftermiddagen så var jag duktig och smörjde mina stövlar ordentligt :) stolt! nu har jag bara sådär fyra träns, två martingalar och två sadlar kvar då! :) väldigt taggad... iaf. efter stövelsmörjningen så fick Peppson gå in från hagen och så tänkte jag borsta och mysa en stund. dock var hon på rätt dåligt och framförallt otåligt humör så speciellt mycket mys blev det inte. borsta iaf en timme och sen fick hon äta och så myste vi lite när hon hade ätit klart istället och då vare bättre sa hon :)

vid fem cyklade jag och amanda hemmåt och när jag var hemma skulle jag försöka baka sånahär aaaasgoda vit-choklad-hallon-rutor som emma brukar göra. självklart blev dom inte alls lika bra som hennes men riktigt goda iallafall :) var även en stund hos pappa och där fick jag sällskap av väärldens keligaste kisse! sjukt söt är han verkligen när man öppnar dörren och så kommer han springandes, men ser lite ut som en zombie då han typ sover jämt nu på vintern ;) och så rullar han sig som sjutton på golvet och bara vill gosa HELA tiden. om man inte gosar så får man stå ut med att han sitter och jamar istället, hihi. liten (eller förresten ganska stor och tung ;) söt kille det där alltså, Nemo ♥

vid åtta hade jag tänkt se Let's dance men det slutade med att jag typ somnade in i koma efter tjugo minuter. haha. jag han se två par dansa sen var jag väck i ungefär två timmar :) bra jobbat! kanske blev lite sent igår? ;)

iaf. nu ska jag ta och gå och lägga mig tänkte jag :)

kram

haha, två gamla egobilder ;) en från lugg-tiden och en lite senare... i brist på annat liksom :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: