life isn't about finding yourself. life is about creating yourself :)


hej igen :)

gud vad duktig jag är som uppdaterar såhär bra nuförtiden tycker jag! fast det förra inlägget var iofs bara ett kortis för den där tävlingen men ändå ;)

dagen har iaf varit rätt bra för att vara måndag, även om det var grymt jobbigt att gå upp ur sängen imorse. skolan flöt på rätt bra och det är grymt skönt att ha idrott mitt i allt faktiskt. en av dom mest uppskattade lektionerna i veckan för min del! på eftermiddagen så jobbade jag och A vidare med vårat medborgarförslag på samhällen och det är på god väg att bli rätt bra :)

åkte upp till stallet en stund, men hann bara mocka och borsta av en snabbis för ni anar inte hur det såg ut inne hos pepsi alltså! hösilage ööööverallt och jag skojar inte. trots att det redan var mockat när jag kom och hon inte var inne tog det säkert en halvtimma, menmen det blev iaf lite finare :)

jag har börjat fundera litegrann på sommarjobb och drömmen skulle ju såklart vara nåt hästjobb, men det är nog riktigt svårt att få. jag och J har iaf tänkt försöka söka till nåt ridläger, men vi får se hur det blir liksom :) skulle även vilja ha ett jobb under juni typ, fast typ nära stallet eftersom hästarna fortfarande är hemma! ska möjligtvis kolla Mcdonalds eller nån av mataffärerna i Hageby, det vore liksom great! skulle hinna va massa i stallet då trots jobb ju :)

det börjar närma sig Gbg horse show med stormsteg nu och jag är riktigt taggad :D finns alltför mycket dyra saker som jag är göörsugen på just nu! inte för att jag är någon märkesnörd men jag tycker att schockemöhles schabrak, typ alla färger, är läskigt snygga. funderar starkt på ett sånt, kanske med brodyr?
sen ska jag ju checka hjälm och nu har jag hittat en variant/kopia av co wc. en jacson som kanske inte är riktigt lika fin men om man sparar en dryg tusenlapp tycker jag att det är sjukt värt! ser i stort sett likadan ut, förutom knäppet då och att rosetten är åt rätt håll.
ett par transportskydd skulle inte heller sitta helt fel! även om jag inte är i så stort behov av det nu eftersom vi inte tävlar jättemycket och det finns att låna, skulle det ändå vara skönt att ha egna! är ju i stort sett 100 på att jag kommer skaffa egen häst nån gång och då kommer jag ju ändå behöva köpa så varför inte nu liksom? :) så tänker jag och då känns ingenting onödigt, superbest ;) haha.  hittat ett par snygga på hööks iaf för ett superbra pris, är dock lite synd att dom är låga så jag tänkte vänta till efter Gbg :)
vill även ha ett par nya snygga ridbyxor för alla min går ju bara hål på! finns också ett par på hööks som jag gillar skarpt ;) men ska även med dem vänta till efter Gbg ifall jag hittar nåt ännu bättre eller så! dessutom behöver jag ett par nya vita för det har blivit fläckar som inte går bortpå ett par och dom andra är det hål på. inte okej liksom!
sen mååste jag även köpa mig ett nytt "tävlings-spö" då knoppen har lossnat på mitt. har letat efter ett likadant då jag tycker det är snyggt och riktigt bra men hittar inget. ska inhandlas nu till tävlingsterminen iaf!

nehepp, nu ska jag duscha och sen ta och gå och lägga mig tror jag. sjukt skönt med tidig kväll och sen sovmorgon imorrn. wiiiie :D ännu ett wiiie! går till dagens väder :) asnice när det börjar bli varmare, och jag vill att all snö ska försvinna bums! kan ni tänka er något underbarare än att kunna galoppera över ett knallgrönt fält i bara linne just nu? inte jag iaf ;) sen så blire ju sjukt mycket bättre när banan blir användbar igen och man kan rida ordentligt när man vill :) i vår/sommar kommer det ju även gå och rida dressyr på fälten. fatta vad man kommer slippa känna sig låst liksom! LÄNGTA!! :D 

kram

tips! klicka på de små bilderna för större ;)


               

Kommentarer
Postat av: Mary

Men hallå Hillevi! Kom på att jag visst känner någon som har en sån hjälm: Felicia har ju en sån haha :D Bra att jag säger att jag inte vet någon så har min bästa vän en sån ;> Men hon är nöjd vad jag vet, hör med henne :)

2011-01-18 @ 21:55:32
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Hillevi :)

haha. men vad knäpp du är! får höra med henne iaf då ;D ganska typiskt bara att jag träffa henne på spårvagnen igåår, du kunde inte kommit på det lite tidigare? haha. ses ju liksom inte jätteofta ;) menmen, tack för "tipset" :D

2011-01-18 @ 22:26:23
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: