3 december 2011


Dagen har varit proppfull, men riktigt bra :) Saknade dock sovmorgonen lite, men den får jag ta igen på tisdag helt enkelt! Och nu när vi inte har så mycket plugg så kan jag ju alltid gå och lägga mig tidigare, elleeeeer ? ;)

I alla fall så började jag med att fota Emma när hon dressyrtränade! Körde på helt manuellt vilket jag inte brukar faktiskt, och jag tror några bilder blev gryymma :D Får inte vara så lat och höra på halvt auto! haha ;)
Sen blev det mockning och lunch innan det var dags för en mystur i skogen med Emma och Ragnar idag igen :D Pepsi var precis lika pigg och glad som alltid! :))) Efter lite pyssel var det dags för julbak i form av knäck och ischoklad med mina fina, roliga pållestollar! 

Åt jättegod middag när jag kom hem tillsammans med farmor och farfar :) Sen blev det lite julklappspyssel och därefter checkade jag in Gucci challenge i Paris :D Bäääääästa Roffe säger jag bara ♥ 

Just det, jag har ju glömt att säga! Tuuuusen tack alla som röstade på mig och Pepsi i DUS face-book-häst-höst-fototävling! Ni är bäst :D Tack vare er vann vi på 259 röster, så förhoppningsvis ligger ett schabrak på posten och väntar på mig nästa vecka :D Spännande, har ingen aning om vad för schabrak det kan vara!

Nu ska jag definitivt sova! Imorgon blir det tiiiidigt för att hjälpa till på Cirkusträningen och därefter rida lite :) På eftermiddagen blir det även julbak igen och sen ska jag försöka komma hem någolunda tidigt så jag slipper stressa för ovanlighetens skull på en söndagkväll!

Kram H

Här är lite oredigerat smakis på Emma och Pari! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: